ANTENNA je služba analýzy publicity, určená profesionálům v oblasti PR a marketingových komunikací. Zaměřuje se na vyhledávání klasických PR výstupů, článků a textů v redakčních částech médií, obsahujících obrazovou nebo textovou informaci o hledaném produktu nebo značce.
Způsobem, jakým pracuje, dokáže sledovat nejen obsah článků, ale i formu, tedy jejich přesnou vizuální podobu.
Takový výstup umožňuje shromažďovat důležitá data pro následné analýzy PR: nejen to, CO se píše, ale i to, JAK, včetně sousedních článků a dalších informací, které byly na dané stránce zveřejněny.
ANTENNA sleduje veškeré periodicky vydávané tituly a jejich jednotlivé skupiny, které jsou ve volném prodeji - společenské, dámské a pánské týdeníky, čtrnáctideníky a měsíčníky, magazíny životního stylu, módy, kulinářské tituly nebo časopisy, zaměřené a sport, rodinu, zdraví, seniory, děti nebo technické novinky.
Monitoruje také on-line média - webmagazíny, blogy, fóra, diskuse a sociální sítě - Facebook, Instagram, YouTube ad.