Specifika publicity značky:
naše specializace


ANTENNA je prvním specializovaným analytickým monitoringem produktových PR v České republice

ANTENNA je služba analýzy publicity, určená profesionálům v oblasti PR a marketingových komunikací. Zaměřuje se na vyhledávání klasických PR výstupů, článků a textů v redakčních částech médií, obsahujících obrazovou nebo textovou informaci o hledaném produktu nebo značce.

Způsobem, jakým pracuje, dokáže sledovat nejen obsah článků, ale i formu, tedy jejich přesnou vizuální podobu.

Takový výstup umožňuje shromažďovat důležitá data pro následné analýzy PR: nejen to, CO se píše, ale i to, JAK, včetně sousedních článků a dalších informací, které byly na dané stránce zveřejněny.

Časopisy
ANTENNA zprostředkuje následující informace:
  • Jak je konkrétní článek velký?
  • Jakou má pozici v rámci celé stránky?
  • Kterou produktovou kategorii či konkrétní
    produkt / produkty obsahuje?
  • Doprovází ho fotografie produktu nebo jiný obrazový materiál?
  • Jak velká fotografie je a co na ní je?
  • Obsahuje článek nebo doprovodný obrazový materiál taky grafickou podobu loga?
  • Nachází se v sousedství vyhledaného článku konkurenční produkt?
  • Dostal větší nebo prémiovější prostor, než ten váš?
  • A řada dalších ...

ANTENNA sleduje veškeré periodicky vydávané tituly a jejich jednotlivé skupiny, které jsou ve volném prodeji - společenské, dámské a pánské týdeníky, čtrnáctideníky a měsíčníky, magazíny životního stylu, módy, kulinářské tituly nebo časopisy, zaměřené a sport, rodinu, zdraví, seniory, děti nebo technické novinky.

Monitoruje také on-line média - webmagazíny, blogy, fóra, diskuse a sociální sítě - Facebook, Instagram, YouTube ad.