Monitoring značky
není monitoring korporátu


Analýza publicity značek a produktů v médiích - online, sociálních, printech

Analýza médií, značek a produktů

Analýza publicity značek a produktů se od analýzy klasické korporátní a tematické publicity liší. Z hlediska účinnosti mají v produktových PR vizuální parametry výstupu stejnou důležitost, jako samotný obsah. Oba tyto parametry však nelze sledovat elektronickým přepisem článků, při kterém navíc uniká velké množství publicity, například fotografie a další doprovodné obrazové a grafické prvky.

Monitoring ANTENNY dokáže vyhledávat v on-line médiích, v sociálních sítích i v printech nejen textové zmínky, ale i obrazový PR materiál.

ANTENNA je jedinečná tím, že každé číslo tištěného média zpracovává manuálně a dokáže tak vyhledávat informace, které jsou elektronicky "neviditelné".

ANTENNA s tištěnými médii pracuje manuálně, stránku po stránce. To jí umožňuje získávat data, potřebná pro další analýzy účinnosti PR aktivit: pozici umístění textu na stránce, jeho velikost, typ doprovodného obrazového materiálu, velikost daného prostoru v porovnání s prostorem daným konkurenci, rubriku umístění či konkurenční produkty v okolí. Pro produktové PR přinášejí tyto vizuální informace na rozdíl od elektronického přepisu výraznou přidanou hodnotu.

Maximalizace počtu nalezených PR výstupů

Ke každé značce nebo produktům přistupujeme individuálně.

Abychom mohli správně identifikovat všechny zveřejněné PR výstupy, potřebujeme se osobně seznámit s portfoliem, které na stránkách tištěných médií budeme hledat.

Tyto informace získáváme na webových stránkách nebo prostřednictvím dalších informací, které nám o hledaných značkách nebo produktech poskytnete. Jedná se především o grafickou podobu log a fotografie konkrétních produktů nebo modelů.

Obchodní segmenty, které ANTENNA analyzuje

  • móda, obuv, doplňky
  • kosmetika a drogerie
  • food: potraviny, nápoje, potravní doplňky
  • sportovní oblečení nebo vybavení
  • nábytek, design
  • zboží pro dům, byt, zahradu, hobby
  • potřeby pro domácnost
  • spotřební elektronika, malé a velké domácí spotřebiče
  • telekomunikace, foto, IT
  • auto-moto
  • zboží pro volný čas, hračky apod.